dilluns, 16 de març del 2009

Pensaments inconnexes - LV -

De aniversaris i altres llunyanies properes...
60.
És el nombre d'anys que avui (16/3), ha fet el xicotet aquest de la foto en blanc i negre, que fa pinta d'estudiant de Eton (o qualsevol altre escola britànica) i que aguanta a l'enano malcarat de blanc (jo).

60.
Els anys del meu germà.
Un germà al que envejo la seva visió de la vida.
Un germà que (penso que igual que les nostres germanes) no ens fa falta dir-nos cada dia que ens estimem. Simplement per que estic convençut que ens sabem.
Que sabem que hi som.

Dissabte ho vam celebrar. Fins i tot amb connexió de videoconferència amb Hefei (Anhui, Xina).

Sé que el regalet que es va trobar li va fer il.lusió.

A mi em va fer il.lusió sentir-lo aprop després de 49 anys.

Compartir fotografies (malgrat sigui de Canon!, ningú pot ser perfecte, rei...) i riures.
Simplement poder ser, desprès de tot, malgrat tot, al teu costat.

T'estimo.

24 comentaris:

  1. Doncs felicitats per ell, però em quedo amb la cara que poses a la foto, m'encanta, és impagable!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats per a ell i per a tu també per tenir-lo i saber que hi és.

    ResponElimina
  3. Jo també el felicito, per l'aniversari, i et felicito, per ser com ets.

    ResponElimina
  4. Felicitats pel teu germà!! Precioses les paraules que li dediques.....

    Un abraç

    ResponElimina
  5. Per molts anys per ell, per molts anys amb tú!

    ResponElimina
  6. Tenir un germà i que a més sigui canonista és la millor cosa que et pot passar a la vida ;)

    Una besada per ell i un altra per la carona de malcarat de son germà menut.
    Menut germà...!

    XD

    ResponElimina
  7. Miquel Àngel... moltíssimes gràcies pel post... em regalimen les llàgrimes galtes avall, de felicitat i de nostàlgia... em sento afortunada de poder comptar amb una família com vosaltres. No sé què més puc demanar. Us estimo!

    ResponElimina
  8. Hola soc el "estudiant d'eton", en costa escriure aixo, perque estic emocionat.
    Es molt important per tot nosaltres el trovarnos i sentirnos junts.
    Ja t'ho vaig dir el disabte que el artista i el poeta est tu.
    Estic orgullos de tindre un germa com tu, encara que sigue un "faxenda nikonero", tal com tu ben be dius no es pot tindre tot.
    moltes gracies y un petonas ben fort

    ResponElimina
  9. Ah perdo. Torno a ser el d'Eton

    Agraïr a tots els teus companys la seva felicitacio.

    Trini crec que nosaltres estem en el cami de veritat no els NIK.....

    ResponElimina
  10. N'estic del tot convençuda, germà-del-fatxenda-nikonista-xerraire XDD

    Uiara...! ;P

    ResponElimina
  11. Gràcies a tots per venir...

    Niño-Eton i Busca-Raons:

    feu, feu...
    com si fóssiu a ca vostra...

    respecte a Canon...
    Això m'ho dieu per què sabeu tot els que us estimo i us ho perdono tot...

    Però recordeu les paraules del gran poeta:
    " No me gusta que a los toros te pongas la minifarda.."

    Espera, espera que m'he liat...

    "No es va fer la mel pels dits de Canon.."
    (quina cosa més enganxifosa, no....)
    ;¬P

    Petonets dolços
    :¬)***********

    (aiiiiixxxxx senyor, senyor...)

    ResponElimina
  12. julietts pots demanar que Confuci, o Buda, o qualsevol altre deu domestic t'ensenyin la llum del camí...

    i et passis a Nikon!!! X¬DDDDDDDDDDDD!!!

    (joder! potser que els hi demani comissió, no?)

    Cuidat moltíssim, nina!
    Una bosseta de petonets dolcíssim i mediterranis
    :¬)*********
    Una abraçades "pel melenes"
    ;¬P

    ResponElimina
  13. Aissenyorrrr si n'hem de ser de soferts els canonistes... (jo no ho sóc, però m'agrada picar el xerraire...!)
    Tant que t'agraden les paraules del gran poeta i has oblidat aquell que diu: "de canonista i de senyor, se n'ha de venir de mena!"
    XDDD
    I l'altre que diu: "home nikonitzat, ruc espatllat!"

    XDDD jooooo m'estic partint la caixa...!

    ResponElimina
  14. Com que no ets de Canon?????
    Indirectament si!

    En fi com deia Homer (i no Simpson), o va ser Horaci?

    "Beatues ille quid canon tollitas"

    (ara us heu quedat de pasta muniatu...!!!)
    X¬DDDDDDDDDDDDDDD

    ResponElimina
  15. ...per no citar:
    "Nikon, ergo sum"

    X¬DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!

    (va, va, busca-raons...;¬P)

    ResponElimina
  16. Soc "niño-eton" o sigui el germa de aquest sectari que sols fa que fe proselitisme, propi dels adictes de les sectes mes perverses.
    No com altres que sapiguen que tenim la rao, la intentem explicar pero en cap moment volem imposar les nostres ideas.
    Entenem que totom es lliure per pendre els seus propis errors i no ens cal fer servir paraules de altres persones, per que les nostres ja ens valen i ens fem ententendre.

    A que consti no m'ha agrada entra en discusion ni fomentar la "maranya" (jejejeje)

    ResponElimina
  17. És un troll!!! És un troll! Niño-Eton és un troooooooll...!!!!

    XDDD

    ResponElimina
  18. eh!
    A veure si hauré de tancar els comentaris...!!! X¬DDDDDDDDDDDDD

    Nen! que no tens res que dir-li a la teva filla de la Xina tu u què???
    X¬DDDDDDDDDD!!

    I tu busca-raons...a tu ja t'ho he dit amb molt poques paraules...
    ja t'ho trobaràs....
    (un troll, dir-li al meu germà troll!!!! si és que ja no pots donar confiança a ningú!!!!)

    Petonets dolços de bona nit!

    Folloners!!!

    :¬)********

    ResponElimina
  19. I jo què feia sense passar per aquí?

    Amb aquests folloneros tant divertits que t'has buscat, Barbollaire!

    M'he fet un tip de riure! I que consti que jo sóc completament imparcial. No toco una càmera de fotos ni per mal de morir! De cap mena!

    ResponElimina
  20. Doncs apa...ara llegó la burra...
    Jo que m'he fet nikkonista per en barbollaire...
    I...després de tants anys!!!!!!

    ResponElimina
  21. El niño-eton
    Un Troll, un troll, Gracies germa per defendrem, pero en queda un dubte, no se si es per carinyo, per caritat humana o perque tu ets (toton ho diu) com una copia meva (jo soc mes vell) pero amb meys anys, i realment et sent que aprofitan la ben entesa per dirt-ho tambea tu (que consti que no bull fer maranya, ehhhh, jojojo)
    I no us preocupeo per la maquina que teniu, mentre no li poseu cap tipus de "preservatiu", tambe sereu rebuts al paradis dels fotografs (¡¡¡¡¿¿¿ diuen...???!!!)

    Fins que ens retruvem, una abraçada

    ResponElimina
  22. Ah..., així no és un troll el niño-eton?
    catxisssssss...
    és clar...! jo és que sempre vaig en surada..., com ha de ser un troll un canonista!!! si fos un nikonista, encara...

    XDDD

    Me'n vaig que el xerraire encara m'apedregarà, jjjjjj....

    ResponElimina
  23. Que bonic el post, quin goig...no hi ha res que pugui igualar les paraules d'un "ganàpia" que diu el meu germà, a un altre, som grans, molt, i sentir que encara ens diem així, planerament que ens estimem és un luxe...Felicitats de tot cor, estimat!
    I per cert, a la foto estàs per menjar-te a petons!

    ResponElimina
  24. Potser no em salvarà ni la "vuitada" que tenen els aniversaris, però per a res del món em podria deixar d'entrar en aquest post tan i tan especial.
    Felicitats per a l'estudiant d'Eton i per a tu. En la foto tots dos esteu genials!
    I ai,ai,ai no em renyis, però és que la meva es cannon i no la canvio per cap altra. ;)

    ResponElimina