dimarts, 8 de juny del 2010

Pensaments inconnexes - LXXX -

D'una tarda de somriures, sol, fotos... i càmera nova...

És una forma com un altre de relaxar-se...

Fer festa una tarda. Quedar. Sortir a passejar per Barcelona. Fer fotos.

Si tens la sort que, a més a més, és Corpus, ja tens clar on aniran a petar les teves (meves, nostres...) passes.

Ou com balla [XI] - Palau del Lloctinent -
(Palau del Lloctinent - BCN)

De primer, una volta ràpida pels llocs. Aprofitant la tranquil·litat de l'hora de dinar per fer les fotos a les fonts.

Ou com balla [XIX]
(Casa de l'Ardiaca - BCN)

Més tard, ser afortunat i trobar-me envoltat de somriures i ganes de passar una bona estona.

Ou com balla [XIV] - Tete, Imma, Marta -
(Tete, Imma, Fanal Blau - Claustre de la Catedral)

Gràcies, noies, per una tarda tant fantàstica!
Ho hem de repetir!

________________________________

Com ja sabeu, perquè ho va explicar aquí Fanal Blau, al maig vaig fer anys:


Els meus germans, coneixedors de la meva passió per la fotografia, van decidir regalar-me una càmera petita que pogués portar a totes bandes.

I es van decidir per una de darrera tecnologia!

Exactament, aquesta:

Una canya!! No pesa, parla...

Però alguna cosa no he acabat de llegir bé del manual, perquè cada vegada que faig una foto em surt això:


No sé. Potser hauré de demanar el tiquet i anar a la casa que m'expliquin ben bé que em passa. si és un problema dels ISO, la velocitat, el diafragma o el balanç de blancs....

Un cop més gràcies! Sou una canya! (i les fotos estan moooooooooooooooooolt bé)

(Ah! el de la foto de la samarreta també sóc jo!)

5 comentaris:

  1. quines fotos més bones! sobretot les de la càmera de l'aniversari ;)

    ResponElimina
  2. Encara t'hauré d'explicar com va això dels ISO's (anava a escriure IBI's...:), la velocitat, l'obertura del diafragma, el balanç de blancs...
    Santa paciència que tens amb mi, i jo que t'ho agraeixo! ;)

    Tornarem a repetir, perquè jo que ja en sóc asidua, sortir a fotografiar amb tu, és un temps agradable i de benestar i riures i somriures i complicitats garantides.

    I encara em queda una tarja per descarrgar de l'ordinador i llençar-ne el 90 per cent aprox a la paperera...!!!

    Gràcies, amic amorós!

    ResponElimina
  3. Clídice...és que quan un és artista, és artista!! X¬DDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!
    ;¬P

    Moltes gràcies!

    Fanal IBI no és una ciutat famosa per les fàbriques de calçat? Que, pensant una mica, hauran hagut de passar les seves corresponents certificacions ISO...

    Per tant tot quedava lligat...
    Ja saps com frueixo fent fotos, com em relaxa.

    No crec jo que hagis de llençar el 90% de les fotos...
    que n'ets d'exagerada!
    Petonet :¬)*

    ResponElimina
  4. En primer lloc Felicitats per aquests 50 anys!!
    Has tingut molta vista a l'identificar la imatge del meu blog com el pati de l'Ateneu.No vaig tenir la sort de poder voltar-los tots els llocs on es feia l'Ou com Balla, però d'aquest vaig recollir aquestes imatges que em van agradar per fer-les sortir.
    Aquestes miniatures teves són una passada!!... M'agrada molt el retall que has fet de la imatge!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. wapíssim i jo sense felicitar-te!!!
    imperdonable...i això que et vagi llegir ( a la feina :)
    petons i per molts anys!!!!
    la càmara i la samarreta mmmm fan joc :)

    ResponElimina