dissabte, 16 de febrer del 2008

Pensaments inconnexes - XVIII -

De intervencions i altres sorpreses...

A dos quarts de 9 del vespre el meu germà entra a quirofan.
L'han trucat aquest matí... Hi ha un ronyó per ell!

Les meves germanes ja hi son...

A mi m'han deixat de "guardia" prop els pares...

Estic un xic acollonit.

Volia explicar altres coses i mostrar una foto del meu genoll i parlar de l'artroscòpia que sembla que ja la tinc ben a tocar... I dir quatre parides per fer uns somriures...

Però son tonteries comparades amb això...

Si passeu per aquí... Creuareu els dits amb mi? O si algú té alguna idea millor també l'agrairé...

Serà una nit molt llarga...

Afegit del 17/02/2008 a les 13:40

Acaba de baixar de l'UVI... Ja és a planta... Visites restringides els primers dies... O sigui de fet a part de la seva dona i filles prefereixen que no hi vagi ningú més... (metges dixit)

Però he parlat amb ell per telèfon!!!. Està content, animat, rialler (bé no gaire, ja sabeu els punts...). Què cabron!

He penjat i m'he posat a plorar...

Ah! Moltíssimes gràcies a vosaltres pel suport.

18 comentaris:

  1. Passo per aquí i t'abraço i et dic a cau d'orella que no pateixis, que tot anirà bé. Et deixo una coseta a l'eixida i torno a fer-te companyia, que aquestes nits costen de passar...

    T'estimo!

    ResponElimina
  2. espero que sigue una bona nit per a ton germà, per a tu i per a la vostra família

    "pensament inconnexe divuit"...? també el vuit crusa els dits, com natros

    i fes-te caricietes al genoll... que no és cap tonteria

    fem un 88 amb les mans?

    va, sí... i una abraçada tendra

    ResponElimina
  3. Jo també hi sóc i "m'agradaria ser un àngel blanc" d'aquells que vetllen la nit... Ho he fet moltes nits i no m'importa fer-ho al teu costat...
    Descanseu i cuideu-vos tots!
    Ahhh i l'artroscòpia et tindrà unes setmanes de recuperació...
    Bona nit i molts ànims!

    ResponElimina
  4. elur, iruna, joana
    El meu germà ha sortit del quirofan a cap a l'1...

    Ha anat més ràpid del que creiem. El ronyó era d'un noi jove i això ha afavorit el trasplantament...

    Es passarà la nit a l'UVI i ja veurem com va evolucionant

    Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris... per venir...

    Heu fet la nit força més fàcil...

    Us estimo...
    Petonets dolços a cabassos ;¬)**

    ResponElimina
  5. què bé...!

    espero que ara pugues estar descansant... i ell també

    bona nit, barbollaire

    ResponElimina
  6. arribo tard per fer-te companyia, barbollaire, però espero que el postoperatori vagi molt bé i el teu germà torni aviat a casa!

    ResponElimina
  7. poeta... me n'alegro molt. Ara toca esperar que se superi amb èxit el possible rebuig i a viure de nou!

    sóc donant d'òrgans, t'ho havia dit mai? trobo que és una cosa importantíssima, totalment necessària. I ara mateix, sabent la vostra història encara m'hi refermo més.
    Quan ens morim és el millor que pot passar, que puguem salvar alguna vida.

    Ànims a tota la família.
    Abraçades i petons tendres, només per tu.
    :*******************
    I pel teu germà, tota la fortuna del món i l'alegria!

    ResponElimina
  8. iruna xiqueta... no he dormit gaire però he procurat descansar...

    Gràcies per creuar el dits amb mi..!

    Una abraçada i petonet dolç :¬)*
    ______________________
    Gatot mai és tard per fer companyia algú... I l'important és que has volgut venir...

    I això no te preu, company.
    Moltíssimes gràcies

    Petonet i abraçada dolça ;¬)**
    _______________________
    elur jo també ho sóc...
    Moltíssimes gràcies pels missatges i els comentaris aquí...

    Saps tot el que t'ho agraeixo, follet?
    T'estimo, inyu!...
    petonet dolç ;¬)***

    ResponElimina
  9. Acabo de llegir l'actualització. Això pinta bé... una abraçada, nano!

    ResponElimina
  10. He vist l'actualització. Molt bé! A veure si evoluciona tot favorablement. Una abraçada.

    I molta sort!

    ResponElimina
  11. Acabo de tenir un flaix, he recordat que havia vist un post teu al reader, i no sé com, d'alguna manera se'm va passar i no vaig venir, em vaig distreure. Em sap greu haver-me perdut aquell moment, ara he llegit el post amb l'afegit i tot, i només puc dir-te que m'alegro que tot anés bé, i ara a fer recuperació per estar ben actiu el més aviat possible. Segur que això del teu genoll sortirà tan bé com l'operació del teu germà. Ànims.

    ResponElimina
  12. Estic contenta per ton germà, Miquel Àngel.
    Jo tinc una amiga (de les d'infància) que just fa un parell o tres mesos que el seu ronyó transplantat va dir prou i ara la tornen a dialitzar.
    És una dona molt forta, valenta. Per culpa de la medicació va patir un càncer que sortosament va superar i ara espera feliç un ronyó nou que l'ajudi a viure uns anys més.
    M'agradaria que aviat la cridessin.
    Bons auguris pel teu germà i per la Mª José!

    ResponElimina
  13. M'alegra molt llegir que tot ha anat bé.
    Una abraçada ben forta de tot cor!

    ResponElimina
  14. El ronyó d'aquest noi jove ( pobre ) farà miracles!
    Descansa i que la nit et sigui plàcida!

    ResponElimina
  15. Gatot, Carme, Monalitza, Xexu, Silver Blue Sea, Joana
    Gràcies!!

    Per les vostres paraules, per venir, per ser, pels desitjos, per vosaltres.

    Una abraçada ben fota i uns petonets dolços. :¬)**

    ResponElimina
  16. No en sabia res, perdona, quasi mai recordo aquest altre bloc (soc una mica despistada).

    M'enalegro que el teu germà estigui millor, de mica en mica ja ho veuràs.

    Veig que tens un grapat de missatges donan-te suport, que n'es de maca la gent d'aqui i t'estima molt, tens molta sort!!!!

    Un petonas ben gran guapissim, cuidat molt i cuida al germà!!!!!

    ResponElimina
  17. Desitjo que el teu germà estigui bé, que estigui començant a agafar forces i que vosaltres estigueu més tranquils. Ànims i sort!
    Una abraçada ben forta!

    ResponElimina
  18. també tard....
    (em sap greu)

    només el gest, una abraçada, un somrís petit

    tanca els ulls, confia.... somriu

    ))

    ResponElimina