dimecres, 7 de maig del 2008

Pensaments inconnexes -XXVI-

De flors, genolls, músiques, viatges i altres paranoies...


Això que veieu és la casa de Monet a la Normandia.

Tinc un "repte" pendent amb una gran i estimada amiga: Canon (ella) vs Nikon (jo).

Com era difícil coincidir, ens vam posar una fita: Per poc que poguéssim ho portaríem endavant a Girona (terreny més o menys neutral) i durant la setmana aquesta del Temps de Flors.

Doncs bé. El temps ha arribat. I com m'esperen uns dies de repòs forçat (el 22 em fan l'artroscòpia), si el cel no em cau al cap, el 17 pujaré a Girona. Disposat a caminar molt. A rebre força empentes. A recordar una ciutat molt estimada i que fa anys no visito. I a fer força fotos....

I sobretot, sobretot a riure molt amb Neus. (Si algú em veu i em reconeix... m'ho fareu saber?. Em faria il.lusió saludar-vos...)

Ens veiem doncs, per Girona?


Sense sortir de terres Gironines, ja tenim el programa del Cap Roig: Battiato, Caetano Veloso, Moustaki, Raimon, Return To Forever, entre d'altres.

De tots, el que me faria més gràcia fora en Caetano, no l'he vist mai en viu (bé els Return, tampoc, però podria passar...) . Però, el dia que ell actua, serem un xic lluny. A Portugal.

Segons la seva pàgina web, abans d'actuar a Cap Roig, ho farà a l'Algarve. Hauré de mirar si coincidim allà.

Sinó, es possible que pugem a veure en Battiato. Mira, feblesses que té un.

Ara mirava en aquesta casa i vaig fer un post el 28 de setembre 2007 del seu concert a L'Auditori. Quasi un any quan toqui.


Porto dies amb la 3ra Simfonia de Mahler al cap. És espectacular. Amb sis moviments.

Aquest cap de setmana la tocaven a L'Auditori. No vaig poder anar..

Us deixo el primer moviment: Kräftig. Entschieden. És un xic llarg (33'16").

Però em té l'ànima robada... Espero us agradi una mica...


10 comentaris:

  1. Seria realment espectacular coincidir amb en Veloso a l'Algarve. Si el veus allà, et plantes davant d'ell i li dius: 'Perdona noi, és que no m'anava bé veure't al Cap Roig, i he vingut fins aquí, perquè em feia ràbia perdre-m'ho'. Suposo que li faria gràcia.

    ResponElimina
  2. Tranquil que si et veig i et reconec t'ho faré saber! jejejeje

    Un petonàs!!!!

    ResponElimina
  3. Doncs, jo si et veig i et reconec, també, t'ho faré saber!

    ResponElimina
  4. Si portes un clavell a la solapa...
    O un barret... o una rosa a la mà... O Oooooooh!
    I tant que et saludaré! ;)
    Aprofita a primera hora del matí quan la gent encara dormi.Els carrers seran per a tu!

    ResponElimina
  5. Poeta! ja he anat a recollir la informació del Temps de Flors!
    Plànol de recorregut amb els punts marcats i folletó amb totes les activitats :)
    N'hi ha un de cada per tu!
    ;*****

    ResponElimina
  6. llàstima... el 17 tenim xerrada... per què tot coincideix?

    potser anirem a veure les flors qualsevol altre dia de la setmana.

    Una abraçada florejada.

    ResponElimina
  7. Prepara la càmara que faras milers de fotos a Girona!

    ResponElimina
  8. es podrien veure en algún lloc aquestes fotografies? aquest any jo no hi he volgut anar, coses...

    ResponElimina