dimarts, 3 de juny del 2008

Pensaments inconnexes -XXXI-

De no Waits, potser Quidam i altres genolls...

Estic cansat de trucar al 902 10 12 12 i que comuniqui.
Ahir em vaig "despistar" perquè, a primera hora vaig anar a que em traguessin els punts.

I clar, quan vaig caure que havia de trucar, ja va ser impossible.

Avui ja no ho he intentat.
Em quedo amb els CD's i algun concert que pugui trobar enllaunat.

No serà el mateix, ja ho sé, però... (ho acabo de intentar mentre escric el post i... tu, tu, tu, tu, tu...!)

He sentit que, al setembre, torna el Cirque du Soleil amb Quidam.

També la vaig veure el primer cop que van venir. Recordo que la vaig trobar tan diferent a Alegria!
Més melangiosa i amb una "història" més lineal.

Hauré de mirar si hi ha quòrum a casa i veure quants s'apunten.

Ah! el genoll!
Aquí el teniu amb el seu germà.

Es veuen dues de les tres incisions que em van fer. La que falta és a la cara fosca del genoll.

Ja he començat a caminar estones, però se'm carreguen els bessons.
Per tant, com hem van dir ahir: començo a fer vida normal fins on puc.
I quan no puc, descanso.

Quan anava a sortir al pati perquè li donés una xic l'aire i el sol ha caigut un mini xàfec.
Haurem d'esperar un altre moment perquè vagi agafant color...

Ara vaig a canviar de llibre... Perquè m'he embussat amb Firmin i no tinc forma d'acabar-ho...
I ja em sap greu!

Jo, personalment, no li recomanaré a ningú. Segurament està molt bé i sóc jo, que l'he agafat girat... Però el trobo espès per ser el llibret de res que és...
Tot el contrari que la Lladre de llibres que el vaig llegir en un tres i no res i em va semblar genial!.

11 comentaris:

  1. Hola amic meu!

    Espero que se't vagi curant el genoll.

    Una abraçada!
    EGC

    ResponElimina
  2. Anaves a veure en Waits? Jo no en sóc fan, però m'han dit quan valen les entrades, ja n'ets conscient? Em sembla una exageració, però si t'agrada molt...

    Firmin descartat, d'acord, i El lladre de llibres no el conec, però ja pel nom em fa gràcia. M'ho miraré.

    Que vagi a millor aquests genoll (i el seu germà pelut), paciència, que ja saps com van aquestes coses.

    ResponElimina
  3. barbollaire... no és "la lladre de llibres" ? o sóc jo que vaig confós?

    en fi... encara en tinc molts per llegir de quan vaig tancar la llibreria... així que de moment me n'estic de comprar-ne! :P

    el genoll té bon aspecte i sembla que no se t'han infectat els punts: enhorabona! deixels que prenguin l'aire tant com vulguin i, si pots una mica de solet... doncs millor!

    petons i llepades peludes i pelades!

    ResponElimina
  4. Tinc per començar La lladre de llibres! A veure si m'enganxa!
    El genoll té bon aspecte ;))))
    Veig que l'auxiliar d'infermeria ja et diu que "sembla que no s'han infectat els punts...".
    Així que ...jo em callo!
    I una mica més de conya i sense que s'enfadi ningú....L'anònim signa EGC...Si cambien l'ordre : ECG: electrocardiograma :)
    M'encanta!
    Petons dolços de recuperació!

    ResponElimina
  5. Sí, Firmín no és res de l'altre món. És com un conte. I potser si que es ppot arribar a fer una mica rotllo. Jo perquè sóc devoradora com ell mateix i potser em va fer una mica de gràcia la identificació, però ... si el tens a mitges, ja saps tot elq ue has de saber el final tambpoc aporta massa. pots abandonar-lo ben tranquil.

    la lladre de llibre no l'he llegit, no el tinc, me l'apunto.

    I el genoll, sembla que té bona pinta. m'alegro que ja puguis caminar i "intentar" fer vida normal.

    ResponElimina
  6. Un petonet i ànims, per a tots dos (tu i el genoll). Au... mmuah!

    ResponElimina
  7. 3 petonets, un per cada incisió.

    cuida't!

    ResponElimina
  8. A mi, els bessons també se'm carregaven de tant en tant, però des que viuen a Bellaterra la cosa ha canviat.

    XDDD

    Ei..., aquest genoll 'pelón' té bona pinta, eh?
    Fes-li una caricieta de part meua ;) I a la galtona, un petonet.

    ResponElimina
  9. Anònim... amb aquestes inicials sols em ve, ara, una persona al cap.
    I si ets qui penso m’afalaga moltíssim trobar-te aquí, com tu bé ja saps.

    I si no ho ets, espero disculpis, l’error i no saber-te situar.

    El genoll va fent.
    Moltíssimes gràcies per venir i pels teus bons desitjos.

    Una abraçada. ;¬)

    XeXu anava... Sort que no em van agafar el telèfon!!! No havia entès que tinguessin aquest preu tant impresentable i exagerat.
    M’agrada molt. Moltíssim.
    Però pel preu d’una entrada podria tenir (sinó la tingués ja) quasi tota la seva discografia (o gran part).

    Com bé apunta en Gatot més avall és La lladre de llibres.

    Gràcies pels bons dessitjos
    Una abraçada ;¬)

    Gatot Tens raó amb el nom del llibre.
    Això del sol al genoll... tal i com està el temps... Em sembla que li aniré explicant com és això del sol... X¬DDD

    I allà on havien els punts, no fan gaire mala cara...

    Petonets i abraçades :¬)******

    Joana no sé, no sé... em sembla que m’hauràs de mirar de prop... el genoll!!!
    Que em sembla que no acabo de flexionar-ho prou X¬DDD.

    Carai, nina, fóssim mes a tocar... vull dir, visquéssim més junts...merda. en poblacions més properes... (és que ja veus... penso que em podries tocar el genoll i ja em descontrolo X¬DDDD)

    Si l’anònim EGC és qui penso, segurament si m’haguessin fet un ECG hagués sortit tot disparat, perquè fa molt que no en sabia res i m’ha fet molta il•lusió!

    Estic convençut que amb aquest teus petons dolços, el genoll recuperarà mooooooooolt millor.
    Si veig que millora de forma espectacular... podràs fer-me arribar més? ;¬)

    Moltíssimes gràcies, nina
    Una bosseta de petonets dolços :¬)***********

    Carme jo? “intentar fer vida normal”? Ara? A la meva edat? I que més!!!
    No em vulguis tant mal!!! X¬DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Aiiiiiiiixxxxx!
    Les vostres paraules son un remei magnífic del qual no sé si sóc gaire mereixedor!

    Gràcies dolça nina
    Cabasset de petonets dolços
    :¬)*****************

    the silver blue sea Uaaaaaaaaaaalàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Cada quan he de repetir aquest tractament!!!
    És que m’ha anat de conya!!

    Petonet dolç ;¬)***

    elur 1 petonet dolç... 3D
    Ho procuro, inyu...
    gràcies!

    :¬)*********

    MoNaLiTzA li faig, li faig de part teua...
    Gràcies carinyet!

    (i el que enyores els bessons carregats, què, eh? ;¬P)

    Petonets dolcíssims :¬)**

    ResponElimina
  10. caram, bones cames, si senyor! no t'ho haurà fet en jaume o en miquel àngel.....

    ResponElimina
  11. quan em vas contagiar, company?
    ;)

    una fortíssima abraçada i una caricieta pel teu genoll, jo desitjo que no m'hagin d'operar, però no sé, no sé...

    Mariana

    ResponElimina